خبر

شرکت سیال ابزار دقیق میهن با تکنولوژی بکار رفته در سنسورهای کیفی، مقامی برتر برند‌های بین‌المللی پیشرو برای صنایع نفت، گاز و آب

شرکت سیال ابزار دقیق میهن با تکنولوژی بکار رفته در سنسورهای کیفی، مقامی برتر برند‌های بین‌المللی پیشرو برای صنایع نفت، گاز و آب
احتراما به استحضار می رساند ، شرکت سیال ابزار دقیق میهن (سام) که از شرکتهای دانش بنیان ثبت شده در وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری می باشد؛
1402/11/15 اخبار سیال ابزار دقیق 50



شرکت سیال ابزار دقیق میهن با تکنولوژی بکار رفته در سنسورهای کیفی، مقامی برتر برند‌های بین‌المللی پیشرو برای صنایع نفت، گاز و آب

اولین کارخانه تخصصی تولیدی تجهیزات اندازه گیری پارامترهای کیفی آب کشور به مساحت ۸۵۰ متر در بهمن سال 1399 با حضور استاندار محترم گیلان، سرپرست محترم سازمان منطقه آزاد و نماینده محترم مردم بندرانزلی افتتاح گردید.
شرکت سیال ابزاردقیق میهن با افتتاح این کارخانه قادر به ساخت سالانه حداقل 500 دستگاه از تجهیزات پایش کیفی آنلاین شامل پارامترهای کلر-کدورت-هدایت الکتریکی و PH است که این تعداد با توجه به نیاز صنعت و پتاسیل بالقوه ی بازار قابل توسعه و افزایش می باشد.
تولید این محصولات در کشور با قابلیت‌های فنی بالا، قیمت های رقابتی و خدمات تخصصی پس از فروش و در دسترس، علاوه بر اشتغال زایی برای نیروهای جوان تحصیل کرده، سالانه از خروج میلیون ها دلار ارز  از کشور جلوگیری نماید. همچنین وجود یک تولیدکننده داخلی خوشنام مورد تایید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با استانداردهای فنی بین المللی، ظرفیت تولید انبوه، سوابق اجرایی موفق چندین ساله، مشتریان جدید را در خرید محصولات این شرکت مطمئن می نماید. تقاضای فزاینده بازار این شرکت در سال‌های اخیر، خود گویای این واقعیت می باشد.

احتراما  به استحضار می رساند ، شرکت سیال ابزاردقیق میهن (سام)  که از شرکتهای دانش بنیان ثبت شده در وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری می باشد؛ درکمال افتخار اعلام می دارد در سایه الطاف الهی و رهنمودهای مدیران ارشد کشور و همت بالای کارشناسان فنی خود موفق به طراحی، تست وتولید انواع تجهیزات آنالیز و کنترل پارامتر های کیفی در صنعت  آب و نیز انواع آشکارسازهای گازی (دتکتور)  که مورد استفاده در صنایع مختلف کشور می باشد گردیده است

همانگونه که مستحضرید ساخت سنسورهای کیفی و دانش و تکنولوژی بکار رفته در آنها بسیار پیچیده و حساس می باشد که کارشناسان فنی این شرکت با سابقه ای بالغ بر 15 سال مفتخر به تولید این سنسورها شده اند.
محصولات تولیدی این شرکت با استانداردهای بسیار بالای صنعتی و تکنولوژی صد در صد بومی تهیه شده که صد ها دستگاه از آن درصنایع  آب و فاضلاب 28 استان کشور نظیرتهران، قم، گیلان،قزوین، کرمان، خراسان رضوی (مشهد)، فارس (شیراز)و.. وصنایع نیروگاهی مانند نیروگاه اتمی بوشهر، شهید مفتح همدان وصنایع پتروشیمی مثل پتروشیمی کرمانشاه،پتروشیمی خراسان، پتروشیمی فجر،پتروشیمی مبین، پتروشیمی ایلام، شرکت داروسازی تسنیم و شرکت داروسازی گیلارانکو... نیز  با موفقیت نصب و راه اندازی شده و دارای تاییدیه شرکت ها و همچنین تاییدیه محیط زیست  است.
تجهیزاتی نظیر آنالایزر کلر باقیمانده ، آنالایزرهدایت الکتریکی آب ، آنالایزر کدورت، آنالایزرPH ،آنالایزر آنلاین چند کاناله، TOC,BOD,COD  و نیز انواع مودمهای ارتباطی(IEC104-MODBUS-TCP) و آشکارساز های گازهای مختلف (Gas Detection Device) محصولات این شرکت می باشند؛ که با قیمت کاملا رقابتی و یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش  قابل ارائه هستند.


شایان ذکر است شرکت سیال ابزار دقیق میهن (دانش بنیان) دارای پروانه بهره برداری دانش بنیان در زمینه تولید آنالیزورهای کیفی آب از وزارت صنعت،معدن و تجارت می باشد .
همچنین این شرکت با ارائه مستندات تولید و ممیزیهای انجام شده از سوی نمایندگان و کارشناسان وزارت صمت موفق به ورود در وندورلیست توانمندیهای تولیدی کشور به آدرس WWW.MIMT.GOV.IR زیر شاخه "الکترونیک " گردیده است .
شایان ذکر است محصولات این شرکت دارای استاندارد صنعتی اروپایی IEC-61326.1 صادره از آزمایشگاه های صنایع انرژی ایران(EPIL)  و همچنین مجوز فناوری (پارک علم و فناوری گیلان) ومعاونت علمی فناوری ریاست جمهوری کارگروه دانش بنیان نیز می باشد.
لازم به توضیح است که محصولات این شرکت در کشور جمهوری آذربایجان (تصفیه خانه جیران باتان) نصب شده و مورد پایش قرار گرفته است و پس از پایش 2 ساله، در مقایسه با برندآلمانی ENDRESS & HAUSER دارای تاییدیه ای مبنی بر پایداری کالیبراسیون و صحت اندازه گیری بالاتر بوده است.

شرکت سیال ابزار دقیق میهن شرکتهای دانش بنیان وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری
ثبت کننده:ادمین SAM
تاریخ ثبت:1402/11/15
موضوع: اخبار سیال ابزار دقیق
تعداد بازدید:50

تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.